17 ago 2009

COUSAS IMPORTANTES



Chegounos este agasallo do blog amigo BIBLIOTICS, faime moita ilusión recibilo e pensar que hai xente por aí que lle gusta compartir.

As súas normas son:


1.- Dicir 6 cousas importantes para quen o recibe.


2.-Pasarllo a 6 amig@s e comunicárllelo.


Aínda que sexan tópicos, as cousas importantes para min son:


- O benestar da miña familia.


-Superar as cousas negativas do pasado.


-Un clima agradable no traballo.


-A sinceridade e axuda dos amigos.


-A saúde miña e dos que me rodean.


- Contar con tempo para facer as cousas que me gustan: pasear, viaxar, ler, a biblioteca, o blog...


¿ Cantas cousas van?


E como vexo que este agasallo xa esta espallado polos blogs, eu pásovolo a todos os que vos guste e queirades poñelo no voso blog.

1 comentario:

Blogmaníacos dijo...

Gracias por seguir Blogmaníacos. Voy a ver con detenimiento vuestro blog. A mí me gustan mucho las bibliotecas y si son escolares, todavía más, así que no sé cuándo saldré de aquí. Ya os cuento.
Gracias de nuevo.
Un abrazo.
Conchita.