4 may. 2015

VISITA DE FRANCESCO MILANI, CÓNSUL DE ITALIA EN A CORUÑA.

VISITA DO CÓNSUL DE ITALIA



Para traballar a prensa, este curso quixemos coñecer como eran os periódicos doutros países. O alumnado de 5º escribiu cartas ás embaixadas e consulados coa finalidade de que nos enviasen xornais dos seus países. Tamén recurrimos a amigos e familiares que nos poidesen traer ou mandar periódicos estranxeiros. Xuntamos exemplares diversos, pero a sorpresa foi cando recibimos a chamada telefónica do Cónsul de Italia en A Coruña ofrecéndose a vir traelos personalmente ao colexio! Así foi e así nolo conta o alumnado de 5º curso:
" El 30 de abril de 2015 vino a nuestro cole Francesco Milani, a explicarnos cosas sobre la prensa de Italia y de la misma Italia.
Cuando llegó vino a nuestra clase a saludarnos, también nos preguntó si sabiamos alguna cosa sobre Italia o alguna palabra en italiano y nos regaló un lápiz y un bolígrafo a cada uno: los lápices los trajo de tres colores, los colores de la bandera de Italia y lo que más nos sorprendió fue que los bolígrafos están hechos de piezas de coches estropeados.
Luego, las clases de 3º, 4º, 5º y 6º fuimos a la biblioteca para que nos explicara más cosas de Italia, la prensa, los consulados...
El periódico más famoso es CORRIERE DELLA SERA y también los hay de deportes, parecidos al AS o al MARCA español.
Nos habló de la comida típica italiana: la pasta y la pizza; de sus paisajes y lo que más  echaba de menos era el clima y el sol..."

A visita rematou  despois dun percorrido polo  colegio para ver as súas dependencias e de ver a exposición de prensa estranxeira. Agasallámolo cun xornal escolar  NIN QUITO NIN POÑO e o calendario musical 2015, en agradecemento a súa amabilidade e a clase tan diferente que tivemos con el.
Quedamos encantados e enamorados de Italia!!

No hay comentarios: