27 may 2009

CARTA DE PUCA

Estes días vai de cartas, porque a nosa mascota enviou esta ás clases:


Queridas nenas e nenos:

Teño un motivo moi bo para escribirvos xa que o venres día 29 de maio estou de aniversario. Por estas datas fai un ano que vin para este colexio e quero celebralo con todos vosoutros. Para eso imos ter unha pequena festa onde o coro do colexio cantará a miña canción, unha que Manuel compuxo expresamente para este día e que eu lle agradezo moito porque …
¡¡¡vou ter unha canción!!!
Bueno, para cantala non fai falla ser do coro, todos e todas podedes cantala, a min gustarame moito oírvos. Tamén vos pediría que si podedes e queredes, me escribades algo para ese día: unha poesía, unha rima, unha lectura bonita, un…algo. A cambio eu vouvos sorprender con algo…
Ummmm que sabroso!!!
Agardo a vosa participación e tamén as das/os profes.
Entón, ata venres pola tarde…
Ah, esquecíame, na biblioteca temos moitas novidades no bibliobús!!! Vide por aquí.

Apertas de PUCA

E para que vaiamos aprendendo a canción de Puca, vamosvola publicar, porque para venres temos que sabela moi ben.


Estaremos atentos a este acontecemento para contarvos o que pasa.





No hay comentarios: